Hedonista Hobbiblog

Jus & Calzone

Az olasz csizma sarkából jelentkezem

2017. május 23. - adamthesir

Nem szeretek magamról beszélni, inkább hagyom, hogy az írásaimon keresztül ismerjenek meg az emberek. De ez nem egy olyan szakma, ahol megengedhetem magamnak ezt a luxust. Így tehát jöjjön egy rövidke bemutatkozó, hogy mégis ki vagyok, mit csinálok és mit keresek én itt.

Nevem adamthesir lenne és lassan egy éve Olaszország déli részén vagyok önkéntes, egy Erasmus+ projekt keretén belül (erről talán majd később). Helyzetemet talán a megérkezésem előtt kitalált kis szösszenetem jellemzi a legjobban. Miszerint, kiléptem a komfortzónámból egész Dél Olaszországig, amíg egy évig nyaralok néha még önkénteskedem is. Az egy év alatt pedig bőven volt időm tapasztalni, utazni és nem utolsó sorban kóstolni és kipróbálni. Így, úgy gondolom, hogy egy eltérő, egy valamivel hitelesebb képet tudok festeni az országról, kultúráról és a végül, de nem utolsó sorban helyekről, ahol már jártam. Ráadásul nagyon szívesen osztom meg tapasztalataimat másokkal és a nagyvilággal egyaránt.

img_20170505_135010.jpg

Az ember a bejegyzések mögött és a kilátás a Vezúv tetejéről

Végül az íráshoz és blogoláshoz való viszonyomról annyit, hogy számos blogot szerkesztettem már, többnyire személyes blogokat. Bár nem szerettem soha felcimkézni blogjaim, mivel mindig az írás iránt érzett szenvedélyem vezényelt. Jelenleg a szakallastortenetekblog.wordpress.com felületen írok rendszeresen különböző témájú bejegyzéseket. De blogom mellett, FroG hívószavára válaszolva, immáron a Jus and Calzone csapatát is erősítem. Tehát nyugodtan fel lehet készülni az igazi dolce vitara és olaszos hangulatra, életérzésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://jusandcalzone.blog.hu/api/trackback/id/tr2712510305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása