Hedonista Hobbiblog

Jus & Calzone

Kencefice: Catrice Nail Paint To Go limitált kiadású körömlakk toll

Filccel lakkozni?

2017. augusztus 15. - Kata SWL

kenceficesokadik.png

A Kencefice című rovatunkon belül új, szépségápolással kapcsolatos termékeket fogok tesztelni, illetve a velük kapcsolatos tapasztalataimat is megosztom Veletek.  Fontos leszögeznünk: ha tesztelésre is kapok terméket, a véleményemet nem befolyásolja az, hogy a bemutatott kencét ingyen kaptam, vagy a saját pénzemből vásároltam. Természetesen lesz olyan, ami nekem bevált, de Nektek nem fog, illetve fordítva; de mindig befolyásoltságtól mentes, valós tartalmat olvashattok.

Imádom az olyan dekorkozmetikumokat, amelyek jelenősen megkönnyítik az ember lányának életét. A körömlakkozás nálam mindig macerás; szinte csodának minősül ha egyik ujjamon sem sérül meg a festék. Mivel kicsi és rövid körmeim vannak, nem egyszerű a festés sem; precíznek kell lennem, hogy szép legyen a végeredmény. Emellett számtalanszor  jártam úgy, hogy mentem valahova, viszont lakkozni indulás előtt már nem volt időm, emiatt pedig meztelennek éreztem a kezem. Aztán a Facebookon görgetve láttam a Catrice újdonságát: egy körömlakk tollat. Emberére talált a márka: amint tudtam be is szereztem, főleg mivel limitált kiadás. 

20664140_1786128631415975_8714869191423040779_n.jpg

Az innovatív körömlakk toll csak néhány, kiemelt Müller üzletben (Budapest Europeum, Budapest Corvin Plaza, Budapest Árkád, Budapest KöKi Terminal, Budapest Váci utca, Nyíregyháza, Debrecen, Gödöllő, Mosonmagyaróvár, Pécs) kapható 6 színben. A barackos- rózsaszínes, C03 Rosewood En Route nevet viselő árnyalat fogyott a legjobban, mivel szolid, minden alkalomra használható, és kevésbé látszik ha hibázunk, azonban a pasztell színek hajlamosak csíkosan fedni, vagy kevésbé pigmentáltak, így én a C05 Pink Pulse- zal távoztam. Habár egy echte pink színre számítottam, bogyós árnyalata van a filcnek, tehát még őszre is tökéletes lesz. A tollat használat előtt alaposan fel kell rázni, ezáltal összekeverednek a színpigmentek. Ezt követően többször erősen le kell nyomni a filc fejét (nem szabad megijedni,benyomódik, de egy rugóhoz hasonlóan ki is jön, nem szorul bele a tubusba a fej), amíg az oldalán el nem kezd megjelenni a festék. A felvitel elsőre nagyon érdekes volt, az általános iskolai emlékeim ugrottak be azonnal, amikor páran alkoholos filccel festették órán a körmüket. A toll ferde hegyének köszönhetően tökéletes felvitelt abszolválhatunk (a körmök széléhez is odaférünk). Mivel már 4 alkalommal használtam, kijelenthetem, hogy a festék megfelelő mennyiségű, 1 rétegben is pigmentált, és a filc nem szárad be, a lakk pedig pillanatok alatt megszárad. 1 réteg az ajánlott, ami 1-2 napig bírja. (Megpróbálkoztam 2 réteggel, de sajnos nagyon csúnya csíkos lett a végeredmény, valamint néhol felsértettem a szép 1. réteget is.)

226903000.jpg

Utazáshoz, vészhelyzetben tökéletes; neszeszer- és táskabarát; illetve hatalmas előnye, hogy szinte ahogy felkenem a körmömre, már meg is száradt a festék. Hátránya, hogy sajnos kevésbé tartós, de ez valószínűleg az 1 rétegnek tudható be. Nagyon könnyen eltávolítható bármilyen körömlakk lemosóval. Azoknak bátran ajánlom, akik folyton rohanásban vannak, de szeretik a színes körmöket, mivel akár metrón/ villamoson is használható, ugyanis az üveges társaival ellentétben szinte semmilyen szaga nincs, így senkit sem fog zavarni. Ár-érték arányban hasznossága, a fentebb említettek, illetve korlátozott mennyisége miatt véleményem szerint nagyon jó, ráadásul a hazai piacon ez az első drogériás körömlakk toll. 

Kapható a fent felsorolt Müller üzletekben, ajánlott fogyasztói ára (8 ml) : 1200- 1400 Ft 

8,5/10 

További információ: http://www.catrice.eu/hu/limitalt-kiadasok/nail-paint-to-go.html

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jusandcalzone.blog.hu/api/trackback/id/tr6312748464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása